Dawno nas tu nie było...

 Dawno nas tutaj nie było... piątek minął nam bardzo bardzo szybko. Tak szybko, że nim się obejrzeliśmy już było po nim, nawet nie zdążyliśmy zrobić sobie żadnego zdjęcia. Hihi czasami tak bywa, że zajęcia mijają tak szybko, że nim  się obejrzymy już koniec zajęć. W piątek korzystaliśmy pierwszy raz z platformy online informatyka.gwo - wspaniała strona dla dzieci klasy 1. 

Weekend minął nam wszystkim rodzinnie i bardzo miło. Ja mogę powiedzieć od siebie, że spędziłam ten czas z najbliższymi na łonie natury wśród ciszy i mega dużego spokoju. Była to cudowna niedziela, pełna bożej miłości i radości. 


Zaś dziś z naszą Kochaną klasą kontynuowaliśmy temat o mamie, naszych cudownych, kochanych Mamusiach. Po piątkowych opowieściach i pokazywaniu zdjęć z dzieciństwa, kiedy to dzieci mogły opowiedzieć, co lubią z mamą robić najbardziej. Dziś zaczęliśmy dzień, od wykonania krótkiej karty - Moja Kochana Mama, gdzie zadaniem dzieci było narysowanie/ napisanie co lubię robić z moją mamą, jaka ona jest i co ona lubi. Po zakończeniu dzieci mogły zabrać karty do domku w celu zaprezentowania działań mamie. Następie wykonaliśmy nasze mamy z plasteliny, ćwicząc tym samym motorykę mniejszą. Nasze paluszki musiały się wysilić rozcierając plastelinkę na włosach. Sprawiło im to wiele wiele radości. A efekt mam oszałamiający. Proszę spojrzeć... 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

PINOKIO - Wycieczka do Słomczyna, Centrum Edukacji Technicznej

Dzień IV zwany Dniem Dziecka

Cudowny Dzień II - Spływ Biebrzą, Park Linowy, Majowe przy kapliczce!